EN 1144
ΝΕΑ / ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: "ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ"

Ενίσχυση της Καρδιακής Υγείας: Η συνεργασία της αερόβιας άσκησης με την αναερόβια.

Ιαν. 25, 2024
Ο συνδυασμός των αερόβιων ασκήσεων με τις αναερόβιες προπονήσεις θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο των καρδιαγγειακών παθήσεων. Αυτή η προσέγγιση ενσωματώνει τα οφέλη και των δύο ειδών προπόνησης, προσφέροντας ένα πλήρες πρόγραμμα φυσικής κατάστασης που στοχεύει στην βελτίωση της υγείας της καρδιάς.
Homed-Ενίσχυση της Καρδιακής Υγείας: Η συνεργασία της αερόβιας άσκησης με την αναερόβια.

Συνδυασμός αερόβιου και αναερόβιου

Καρδιοαγγειακή Νόσος και Άσκηση: Μια Νέα Προοπτική

Οι καρδιοαγγειακές νόσοι αποτελούν αιτία περίπου για ένα τρίτο των θανάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με τα Centers for Disease Control and Prevention (CDC). Μια πρωτοποριακή μελέτη δείχνει τώρα ότι ένας συνδυασμός αερόβιας και αντιστατικής προπόνησης μπορεί να μειώσει τους κινδύνους καρδιοαγγειακής νόσου, ταιριάζοντας με την αποτελεσματικότητα της μόνο αερόβιας άσκησης. Τα ευρήματα αυτά δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στο European Heart Journal.

Καινοτόμα Έρευνα του Πανεπιστημίου της Αϊόβα

Η ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου της Αϊόβα παρακολούθησε 406 άτομα ηλικίας 35 έως 70 ετών για έναν χρόνο. Οι συμμετέχοντες, με υψηλή αρτηριακή πίεση και δείκτες μάζας σώματος από 25-40 kg/m2, κατηγοριοποιήθηκαν ως υπέρβαροι ή παχύσαρκοι. Η ομάδα τους χώρισε σε τέσσερις ομάδες άσκησης: καθόλου, μόνο αερόβια, μόνο αντίσταση και έναν συνδυασμό αερόβιας και αντιστατικής.

Προσέγγιση στην Άσκηση και Παρακολούθηση Υγείας

Οι συμμετέχοντες στις ομάδες άσκησης ακολούθησαν επιβλεπόμενες προπονήσεις διάρκειας μιας ώρας τρεις φορές την εβδομάδα για έναν χρόνο. Οι προπονήσεις προσαρμόζονταν στις υγειονομικές ανάγκες τους, συμπεριλαμβάνοντας συγκεκριμένες ασκήσεις αντίστασης και ελέγχους καρδιακού ρυθμού. Η ομάδα παρακολούθησε κύριους παράγοντες κινδύνου CVD σε τρεις χρονικές στιγμές: στην αρχή, στο μέσο (έξι μήνες) και στο τέλος της μελέτης.

Κύρια Ευρήματα: Οφέλη της Συνδυασμένης Άσκησης

Όσοι συμμετείχαν στις ομάδες αερόβιας και συνδυασμένης άσκησης είχαν τα χαμηλότερα σκορ παραγόντων κινδύνου, με τη συνδυασμένη ομάδα να δείχνει καλύτερη αερόβια φυσική κατάσταση και δύναμη. Ο καθηγητής Duck-chul Lee, Ph.D., από το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα, τόνισε σε ανακοίνωση ότι η ανάμειξη αερόβιας με αντιστατική προπόνηση μπορεί να προσφέρει παρόμοια οφέλη για την καρδιά και να βελτιώσει τη μυϊκή υγεία.

Συστάσεις Ειδικών για τις Ποσότητες Άσκησης

Η Αμερικανική Καρδιολογική Ένωση συστήνει 150 λεπτά μέτριας ή 75 λεπτά έντονης αερόβιας άσκησης εβδομαδιαίως, συν δραστηριότητες ενδυνάμωσης των μυών. Ο καρδιολόγος Dr. Rigved Tadwalkar προτείνει ισορροπία ανάμεσα στην αερόβια και την αντιστατική προπόνηση βάσει αυτής της μελέτης. Ο διαπερατικός καρδιολόγος Dr. Cheng-Han Chen συμβουλεύει να ξεκινήσετε σταδιακά με αυτές τις ασκήσεις για μια συνεπή ρουτίνα.

Μιλήστε με έναν εξειδικευμένο γιατρό μας αμέσα πατώντας εδώ.

Συνδυασμός αερόβιου και αναερόβιου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟ

1144 ή στο 210.80.60.098

Καλέστε δωρεάν στο 1144 από σταθερό ή κινητό και μιλήστε με γιατρό. Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί 24 ώρες, 365 ημέρες τον χρόνο.